קבוצת תמיר מעוניינת לקנות את הרכב הישן שלכם ולסייע לכם להתקדם לרכב חדש ובטיחותי. תוכלו ליהנות אצלנו מעסקת טרייד-אין רכב יד שניה משירות מעולה, ותוכלו לחסוך כאבי ראש ובזבוז זמן הנחוצים במכירת רכבים ישנים.

טרייד אין רכב

טרייד אין בענף הרכב הינה עסקת חליפין לרכישת רכב חדש או משומש. כלומר בעל הרכב מוכר את רכבו הישן לחברת הטרייד אין, בוחר מכונית חדשה או משומשת, ומשלם את הפער בין שווי רכבו הישן לשווי הרכב החדש. בענף הרכב כיום עסקאות טרייד אין רכב יד שניה נחשבות לפופולריות, ורבים נעזרים בהן.

היתרונות לעסקת טרייד אין רכב יד שניה

קבוצת תמיר מתמחה במכירת רכבים בעסקאות טרייד אין רכב יד שניה. השירות המתקדם מספק יתרונות רבים:

מכירה וקנייה מהירה – במקום לבזבז זמן רב במכירת רכבך הישן, תוכל למכור ולקנות רכב חדש במקום אחד, ללא צורך בפרסום הרכב הישן בלוחות מודעות, בלי טלפונים מרובים, וללא התרוצצות בין מכוני בדיקה שונים. חשוב להדגיש כי מכירת רכב יד שניה עלולה להימשך זמן רב בגלל השוק המוצף ברכבים משומשים.

היצע רכבים גדול ומגוון – מחלקת טרייד אין רכב יד שניה של קבוצת תמיר מציעה היצע רכבים גדול ומגוון. החברה משתפת פעולה עם כל יבואני הרכב וברשותה מגרש רכבים גדול בו ניתן להתרשם ולבצע מכירת רכבים מליסינג או מבעלות פרטית.

רכבים אמינים ומטופלים – החברה מתחזקת את רכביה היטב ומציעה למכירה רק רכבים איכותיים ושמורים או רכבים חדשים. בקניית רכב בעסקת טרייד אין בקבוצת תמיר ניתן לצפות בספר הטיפולים של הרכב, ולקחת אותו לבדיקה במכון חיצוני.

ליווי אישי צמוד – הלקוחות זוכים לשירות ברמה הגבוהה ביותר, כל לקוח זוכה לליווי אישי צמוד, לייעוץ מקצועי ולשירות גם אחרי הקניה.

אחריות על הרכב – בעסקת טרייד אין רכב יד שניה תקבלו אחריות מלאה ושירות לאחר קניה, יתרון משמעותי בהשוואה לרכישת רכב מאדם פרטי או ממגרש רכבים.

שירות חוסך זמן – עסקת טרייד אין חוסכת זמן ומתאימה במיוחד לאנשים עסוקים המעוניינים למכור את רכבם ולרכוש במקומו רכב חדש במקום אחד, וליהנות משירותים נלווים כמו העברת בעלות ופתרונות מימון שונים תחת קורת גג אחת.

פתרונות מימון בהתאמה אישית – פתרון תשלומים קבועים וידועים מראש לתקופה מוגדרת – קניית רכב בתשלומים, ליסינג פרטי וכיוצא בזה.

קבלת הצעה
קבלת מפתחות לאחר סיום רכישת רכב

תכניות מימון גמישות ונוחות להחלפת רכב בעסקת טרייד אין יד שניה של קבוצת תמיר

כחברה מובילה בתחומה, מחויבת קבוצת תמיר לשירות על פי סטנדרטים בינלאומיים, למתן אחריות על הרכבים ולשירות אחרי מכירה. הניסיון והמקצועיות של קבוצת תמיר מבטיחים עבורך שירות אישי וקנייה בטוחה של רכב שמור ומטופל היטב.

קבוצת תמיר מתמחה בתחום השכרת רכב, טרייד אין וליסיניג לרכבים יד שניה, ומציעה ללקוחותיה הרבים מבצעי רכב יד שניה אטרקטיביים ומגוון תנאי מימון לרכב יד שניה נוחים ומשתלמים.
כל לקוח זוכה לייעוץ ולליווי צמוד על מנת לבחור את פתרון המימון המתאים ביותר עבורו. חשוב לציין כי קבוצת תמיר מתחייבת למחירים הוגנים, ולמגוון שיטות מימון רכב בתנאים אטרקטיביים ומשתלמים, כמו מימון לרכב 100% ומימון לרכישת רכב יד שניה.

קבלת הצעה
קבלת מפתחות לאחר סיום רכישת רכב

מומלץ לקרוא גם

רכבים נוספים בקטגוריה

כל רכבי היד שניה

עוד בנושא

אנחנו כאן לשירותך!

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם

טרייד אין רכב יד שניה

רוצים לעשות טרייד אין על הרכב הישן שלכם? קבוצת תמיר כאן להקל עליכם במכירת רכב מליסינג!

בקבוצת תמיר מבינים שקניית רכב מליסינג זה דבר מורכב ומסובך ומאמינים שהדרך לקניה מוצלחת מתחילה באמינות ושקיפות מלאה. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של כלי רכב יד שניה עם אפשרות לעשות טרייד אין בקלות ובמהירות. אנחנו מציגים בשקיפות מלאה את המצב של כל רכב במלאי שלנו, ודואגים שלכם יהיה פחות כאבי ראש בתהליך מכירת הרכב הישן שלכם.
כשאתם קונים בקבוצת תמיר בטרייד אין – אתם קונים באחראיות ובשקיפות מלאה.

אפשרויות טרייד אין רכב יד שניה

ליסינג תפעולי

עצמאים או בעלי עסקים? בקבוצת תמיר תמצאו מגוון מסלולי ליסינג תפעולי בהתאמה אישית לעסק.

בקבוצת תמיר מבינים את הצורך של החברות והארגונים שרוצים לעשות מיקור חוץ לצי הרכב שלהם ומאמינים שהשיטה המועדפת לעסקת ליסינג תפעולי היא מחירים משתלמים ונוחות מקסימלית. אצלנו תוכלו לבצע עסקת ליסינג הכוללת מכירת רכב מליסינג במימון אטרקטיבי ונוח שיחסוך לכם בהוצאות ובעלויות עקיפות וינכה לכם את המאזן מסעיפי פחת והון. בליסינג תפעולי של קבוצת תמיר תיהנו מליווי אישי, שירות מהיר ומקצועי.

אפשרויות ליסינג תפעולי

ליסינג פרטי

מחפשים ליסינג פרטי? בקבוצת תמיר תמצאו מגוון תכניות ליסינג גמישות המותאמות בדיוק לצרכים של הלקוחות הפרטיים.

בקבוצת תמיר מבינים את הצורך להתחדש ברכב ליסינג ולחסוך את הטרחה של ההוצאות הכרוכות באחזקה ומאמינים שהדרך המשתלמת לעסקת ליסינג פרטי היא תשלום קבוע המותאם אישית ללקוחות פרטיים. אצלנו תוכלו לבצע עסקת ליסינג הכוללת קניית רכב מליסינג במימון אטרקטיבי ונוח שיחסוך לכם בהוצאות ובעלויות עקיפות הכרוכות באחזקה השוטפת. בקבוצת תמיר מכירת רכב מליסינג זו ההתמחות שלנו ואנו מציעים מגוון אפשרויות מכירת רכב יד שניה מליסינג, מהשכרה ומבצעי רכב יד שניה – תנו למומחים של תמיר לעזור לכם! אפשרויות ליסינג יד שניה

אפשרויות ליסינג פרטי
דילוג לתוכן