לאורך השנים ענף הרכב השתנה בצורה ניכרת – בעבר נאלצנו לשלם את מלוא הסכום במזומן עבור רכב יד שניה, כאשר כיום אפשרויות / שיטות המימון מגוונות – ניתן לקבל הלוואה לרכב יד שניה בתנאים נוחים ואף מימון של 100%, או תמורת תשלום מקדימה ואת היתרה ניתן להחזיר בתשלומים.

מימון לרכב יד 2

החלטתם להתחדש עם מכונית יד 2? עליכם להחליט על סוג הרכב ושנת ייצור. אין ספק שהיום (הרבה יותר מבעבר) פשוט יותר לרכוש רכב חדש מהניילונים או מכונית יד 2 בתנאי מימון מגוונים.
יחד עם זאת, מומלץ לרכוש את הרכב מחברה מובילה המתמחה בהשכרת רכבים, טרייד אין ומכירת רכבים יד שניה מליסינג ובתשלומים.

איך אפשר לקבל מימון לרכב יד שניה?

על מנת לקבל מימון לרכב יד שניה, עליכם לפנות לחברת ליסינג המציעה מגוון פתרונות ומסלולי מימון בתנאים שונים של ריבית. לחילופין, ניתן לקחת הלוואה מאחד הבנקים או מחברות מימון חוץ בנקאיות כאלו ואחרות, כמו חברות האשראי וחברות ליסינג.

מימון לרכב יד שניה: יתרונות וחסרונות חברה חוץ בנקאית

חברות חוץ בנקאיות אמנם מאפשרות לקיחת הלוואה, אך לרוב הריביות יהיו גבוהות. כלומר, הלוואות אלו יהיו יקרות יותר מאשר מימון בנקאי למשל. מהם היתרונות והחסרונות של חברה חוץ בנקאית בעניין מימון לרכב יד שניה?

יתרונות: במרבית המקרים עד 100% מימון, הלוואה שאינה תופסת חלק ממסגרת האשראי שלכם, העברה ואישור מהירים, אין צורך בערבים ו/או פקדונות, אין השפעה על האובליגו.

חסרונות: הלוואות יקרות יותר, במרבית המקרים מוצעות כהלוואה בריבית גבוהה או בקליק, משום שמדובר בהלוואה המתנהלת מחוץ לחשבון הבנק יש קושי לעקוב אחריה.

קבלת הצעה
רכב יונדאי אדום יד שניה

שאלות נפוצות בנושא מימון לרכב יד שניה

מימון בנקאי – בנקים מציעים לרוב הלוואות לרכישת רכבים, כאשר במרבית המקרים ההלוואה תהיה בגודל של 60% מערך הרכב. כמו כן, לרוב ניתן יהיה לפרוס את ההלוואה לתקופה של 60 חודשים, בכפוף לתנאי הבנק.

מימון חוץ בנקאי – חברות אשראי / פיננסיות מעניקות אפשרות לקבל הלוואה. לרוב, משום שמדובר בהלוואה מסוג זה, לא נדרש לספק ערבים וההלוואה לא תפגע בתנאי האשראי שלכם בבנק. יחד עם זאת, הריבית על הלוואה מסוג זה תהיה גבוהה.

חברות רכב / חברות ליסינג – חברות אלו יכולות להעניק הלוואה בתנאי ריבית מצויינים ובפריסת תשלומים נוחה בשל הסדרים שהן משיגות מול מקורות מימון. בנוסף, ניתן לבחון אפשרות טרייד אין רכב ובכך לחסוך לא מעט טרחה.

מימון מלא לרכב – מאפשר לקנות רכב חדש או משנתון מתקדם. בנוסף, הנכם רוכשים את הרכב מחברה אמינה ומובילה ונהנים מביטחון בקנייה ומהלוואה אטרקטיבית. כמו כן, הרכב נמכר עם אחריות. עליכם לזכור כי חברות הרכב דואגות למוניטין שלהן ולכן הן מספקות שירות מתקדם ואיכותי לכל הלקוחות.

לאחר בחירת הרכב, עליכם לסקור את אפשרות המימון הטובה ביותר עבורכם, כאשר במרבית המקרים הבחירה תהיה בין מימון לרכב יד שניה לבין מימון מלא או חלקי לרכב חדש. כאשר מדובר במימון 100% הריבית לרוב אטרקטיבית יותר לתקופה של עד 5 שנים (60 חודשים), כך שניתן יהיה ליהנות מהרכב בתשלום חודשי יחסית נמוך עד כמה שניתן.

דוגמת מימון לרכב יד שניה

על מנת להמחיש את נושא המימון לרכב יד שניה, הבאנו עבורכם דוגמה מעשית – נניח וברצונכם לרכוש יונדאי 35i שנת ייצור 2013.
מחיר המחירון של הרכב כ- 82,000 ₪, הרכב נמכר על ידי קבוצת הרכב במחיר הנחה תמורת כ- 75,000 ₪. כדי לרכוש את היונדאי המוצגת בתמונה במימון מלא לרכב לתקופה של 60 חודשים במסלול ריבית קבועה, עליכם להחזיר מדי חודש כ- 1,770 ₪. אם תבחרו במסלול בריבית משתנה לפי פריים או במסלול ריבית צמודה למדד עליכם להחזיר מדי חודש סכום של כ- 1,560 ₪.

קבלת הצעה
רכב יונדאי אדום יד שניה

מומלץ לקרוא גם

רכבים נוספים בקטגוריה

כל רכבי היד שניה

עוד בנושא

אנחנו כאן לשירותך!

השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם

טרייד אין רכב יד שניה

רוצים לעשות טרייד אין על הרכב הישן שלכם? קבוצת תמיר כאן להקל עליכם במכירת רכב מליסינג!

בקבוצת תמיר מבינים שקניית רכב מליסינג זה דבר מורכב ומסובך ומאמינים שהדרך לקניה מוצלחת מתחילה באמינות ושקיפות מלאה. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של כלי רכב יד שניה עם אפשרות לעשות טרייד אין בקלות ובמהירות. אנחנו מציגים בשקיפות מלאה את המצב של כל רכב במלאי שלנו, ודואגים שלכם יהיה פחות כאבי ראש בתהליך מכירת הרכב הישן שלכם.
כשאתם קונים בקבוצת תמיר בטרייד אין – אתם קונים באחראיות ובשקיפות מלאה.

אפשרויות טרייד אין רכב יד שניה

ליסינג תפעולי

עצמאים או בעלי עסקים? בקבוצת תמיר תמצאו מגוון מסלולי ליסינג תפעולי בהתאמה אישית לעסק.

בקבוצת תמיר מבינים את הצורך של החברות והארגונים שרוצים לעשות מיקור חוץ לצי הרכב שלהם ומאמינים שהשיטה המועדפת לעסקת ליסינג תפעולי היא מחירים משתלמים ונוחות מקסימלית. אצלנו תוכלו לבצע עסקת ליסינג הכוללת מכירת רכב מליסינג במימון אטרקטיבי ונוח שיחסוך לכם בהוצאות ובעלויות עקיפות וינכה לכם את המאזן מסעיפי פחת והון. בליסינג תפעולי של קבוצת תמיר תיהנו מליווי אישי, שירות מהיר ומקצועי.

אפשרויות ליסינג תפעולי

ליסינג פרטי

מחפשים ליסינג פרטי? בקבוצת תמיר תמצאו מגוון תכניות ליסינג גמישות המותאמות בדיוק לצרכים של הלקוחות הפרטיים.

בקבוצת תמיר מבינים את הצורך להתחדש ברכב ליסינג ולחסוך את הטרחה של ההוצאות הכרוכות באחזקה ומאמינים שהדרך המשתלמת לעסקת ליסינג פרטי היא תשלום קבוע המותאם אישית ללקוחות פרטיים. אצלנו תוכלו לבצע עסקת ליסינג הכוללת קניית רכב מליסינג במימון אטרקטיבי ונוח שיחסוך לכם בהוצאות ובעלויות עקיפות הכרוכות באחזקה השוטפת. בקבוצת תמיר מכירת רכב מליסינג זו ההתמחות שלנו ואנו מציעים מגוון אפשרויות מכירת רכב יד שניה מליסינג, מהשכרה ומבצעי רכב יד שניה – תנו למומחים של תמיר לעזור לכם! אפשרויות ליסינג יד שניה

אפשרויות ליסינג פרטי
דילוג לתוכן